11.11.2014

9. Huomenna mä onnistun

Mä haluan pois, kuolla. Tai mä haluan tulevaisuuden, jos se on onnellinen. Mutta mä olen liian pelokas ottamaan selvää. Mä oon liian väsynyt taistelemaan. Joten mä haluan vain pois, kuolla. Mutta jokin mussa estää. En halua kuolla epätäydellisenä. Lihavana ja mitättömänä. 

Mun on siis pakko laihtua. Tähän on taas tultu. Mun on pakko laihtua, jotta pystyn elämään. Ja mun on pakko laihtua, jotta pystyn kuolemaan. Mun. On. Pakko. Laihtua. Oli syy mikä tahansa.

Oon ollut liian pitkään niin epäonnistunut ihminen, kuin vain voi kukaan olla. 60h paastoa. Seuraava viikko ahmimista. Mutta huomenna kaikki muuttuu.
Miten voin uskoa niin suureen valheeseen?
Huomenna. Huomenna on pitänyt olla käännöskohta jo monta kuukautta. Ja silti huomenna on aina ollut täynnä epäonnistumista. Pelkkää epäonnistumista. Minä olen pelkkää epäonnistumista.
Silti huomenna.
Kaikki muuttuu.
Koska huomenna en syö.
Enkä ylihuomenna.
Vasta sunnuntaina, tai maanantaina.

Mun on pakko laihtua.




Destroy the middle, it's a waste of time
from the perfect start to the finish line.
And if you're still breathing, you're the lucky ones,
'cause most of us are heaving trough corrupted lungs.
Daughter - Youth

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti